Handelsbetingelser

Almindelige handelsbetingelser for Powerdag ApS (CVR: 31062489)

Praktisk info:
Alle Powerdage har fuld forplejning inkl. morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe.
Der udsendes praktisk information 2 uger inden Powerdage.
Fremsendes efter tilmelding. Betalingsfristen er netto 14 dage.

Afbestilling:
Skal ske skriftligt. Ved afbestilling indtil 4 uger før en Powerdag refunderes 100%. Herefter er der ingen refusion.

Salgsbetingelser:
En tilmelding er personlig. Efter aftale med Powerdag kan en tilmelding overdrages til en kollega.

Aflysning:
Ved aflysning pga. for få deltagere, sygdom eller lignende krediteres og refunderes hele det fakturerede beløb.

Immaterialrettigheder:
Powerdag bevarer alle immaterielle rettigheder til materiale, koncepter, værktøjer, redskaber, o. lign., der anvendes. Det er tilladt at anvende materialet til eget brug i egen organisation. Materialet må ikke distribueres til en tredje part uden samtykke fra Powerdag.

Nyhedsbrev:
I henhold til gældende lovgivning accepterer kunder hos Powerdag automatisk at modtage nyhedsbrev per mail med relaterede produkter. Nyhedsbreve udsendes maksimalt 10 gange om året. Afmelding af nyhedsbrevet kan ske med ét klik i det førstkomne nyhedsbrev.

Referencer:
Powerdag må anvende den deltagende organisationers navn og logo som reference på hjemmesiden. Ønsker organisationen ikke at give tilladelse hertil, skal dette meddeles skriftligt i forbindelse med tilmeldingen. Personnavne, udtalelser, etc. offentliggøres kun med den pågældende persons/organisations skriftlige samtykke.

Værneting:
I tilfælde af tvistigheder, der ikke kan løses i mindelighed, skal Retten i Kolding være aftalt værneting.